Melbourne wasdag - Reisverslag uit Melbourne, Australië van William, Cindy, Melissa en Melanie Zoon - WaarBenJij.nu Melbourne wasdag - Reisverslag uit Melbourne, Australië van William, Cindy, Melissa en Melanie Zoon - WaarBenJij.nu

Melbourne wasdag

Door: Cindy en William

Blijf op de hoogte en volg William, Cindy, Melissa en Melanie

14 Juli 2014 | Australië, Melbourne

Vandaag gaat William zijn ingebouwde wekker om 5 uur af. Dat is nou toevallig, kunnen we de finale van het WK zien. De echte wekker stond pas om 7.15 uur, want we rijden vandaag weer verder naar Melbourne. Gisteren hebben we al een cabin op een Big4 camping geboekt, dus vandaag kunnen we weer wasjes draaien. Het ritje van 330 km gaat voorspoedig. Het is bijzonder rustig op de weg. Halverwege stoppen we bij een Mac om koffie te drinken en de foto’s van de vorige dagen te uploaden. De koffie smaakt prima, het is een flinke bak. De maat small is bij ons large ongeveer. We rijden verder en genieten ondertussen van de prachtige vergezichten.
Rond 12.45 uur rijden we de camping op. Gelukkig mochten we er al in. Auto uitladen en meteen naar de wasmachines. 3 wasjes in de wasmachines. Dat is snel wassen. 32 minuten per was in één keer. Nadat we de was hadden opgehangen op de droogmolen van de camping even boodschapjes gedaan. Een rustig dagje tussendoor is zo gek nog niet. Tegen de tijd dat het donker wordt is de was nog niet droog. In de cabin een eigen waslijn getrokken en in de kast een droogkast gecreëerd.
Melanie en William wilden toch nog wat energie kwijt en hebben een hardlooprondje gemaakt. Heuveltje op en af, een pittig half uurtje.
Na het eten een plan voor morgen bedacht en een kaartje gelegd. Nu weer een verslagje maken en plaatsen.

• 14 Juli 2014 - 22:14

Eva: