Fly away to Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van William, Cindy, Melissa en Melanie Zoon - WaarBenJij.nu Fly away to Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van William, Cindy, Melissa en Melanie Zoon - WaarBenJij.nu

Fly away to Singapore

Door: Cindy en William

Blijf op de hoogte en volg William, Cindy, Melissa en Melanie

05 Augustus 2014 | Singapore, Singapore

Uitslapen wat was dat ook alweer. We hebben tijd genoeg vandaag, dus checken pas om 9.45 uur uit bij het budget hotel. Gewoon om 7 uur klaarwakker, tijd genoeg dus. Bij de Mac aan de overkant ontbijten we met pancakes en mac muffins. Daarna rijden we richting het vliegveld en leveren de auto weer in. Deze auto heeft ons 3227 km vervoert van Port Douglas naar Sydney. Het cirkeltje is weer rond.
Het inchecken gaat erg vlot, op naar de douane. William moet door de bodyscan en Melissa wordt met een detector onderzocht. Als we bijna weer klaar zijn om door te lopen komt er een douanebeambte vragen of we geld verloren zijn. Het is geld uit de verenigde Emiraten, dus dat moet uit mijn portemonnee komen. De rits van mijn portemonnee was open en daar is dus het één en ander uit gevallen. Bij nadere controle blijkt dus mijn chipje van mijn Nederlandse mobiele telefoonnummer weg te zijn. Alle beambten zoeken mee en ik ga terug om te kijken voor de poortjes. Daar ligt niets. Als ik weer terug wil moet mijn hele hebben en houwen weer door de scan. Kaartje kwijt en al het personeel op de grond gekregen. Met mijn Australische kaartje blokkeer ik mijn nummer en vraag meteen een nieuwe chipje aan. Als ik thuiskom ligt het hopelijk in de brievenbus. Ruim twee uur voor het inchecken zitten we bij de gate. Langzaam loopt de wachtruimte vol en de tijd gaat redelijk snel dit keer. Na het boarden vliegen we precies op de geplande tijd de lucht in. Het vliegtuig is niet helemaal vol, maar wij blijven gewoon op onze aangewezen plaatsen zitten. Het is dit keer een beetje bobbelige vlucht en luidruchtig. Het vliegtuig maakt erg veel lawaai en er is een peuter die 7 uur lang schreeuwt en gilt en overal aanzit zonder dat papa of mama er iets van zeggen.
In Singapore aangekomen gaan we met een taxi naar ons hotel. De taxi chauffeur heeft de grootste praatjes. Hij geeft ons van allerlei tips en adviezen, die we nu alweer vergeten zijn. Bij het hotel aangekomen blijkt dat we niet helemaal in de juiste buurt zijn beland. Drukke kleine straatjes en de kamers zijn vrij klein. We gaan er maar weer het beste van maken. Morgen Singapore bekijken met de hop on hop off bus.

  • 05 Augustus 2014 - 18:15

    Arno:

    Wil je lekker eten,probeer de curry in little india. Een feest!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Onze droomreis

Een grote reis met het gezin.

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2014

Home sweet home

06 Augustus 2014

Hop on hop off Singapore

05 Augustus 2014

Fly away to Singapore

04 Augustus 2014

Whale watching

03 Augustus 2014

Kissed
William, Cindy, Melissa en Melanie

Actief sinds 28 Juni 2014
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 25767

Voorgaande reizen:

12 Juli 2019 - 10 Augustus 2019

We zijn nog niet uitgekeken

15 Juli 2016 - 14 Augustus 2016

Down under again

05 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

Onze droomreis

Landen bezocht: