Lange dag - Reisverslag uit Sydney, Australië van William, Cindy, Melissa en Melanie Zoon - WaarBenJij.nu Lange dag - Reisverslag uit Sydney, Australië van William, Cindy, Melissa en Melanie Zoon - WaarBenJij.nu

Lange dag

Door: Cindy en William

16 Juli 2016 | Australië, Sydney

Vrijdagochtend staan we om 6.00 uur op om Melissa een fijne werkdag te wensen. Zij wenst ons natuurlijk ook een fijne vakantie. Hierna gaan wij verder met de voorbereidingen van de vakantie. William even de auto aftanken en naar de kapper. Cindy de boel aan kant maken thuis.
Om 11.00 uur komt Ger al, dus 11.30 uur nemen we afscheid van Melanie en vertrekken we naar Schiphol.
Op Schiphol gaat alles redelijk snel. Bij de douane werden William zijn schoenen op de extra controle band gezet. Niets aan de hand, maar waarschijnlijk is de stalen neus hiervan de oorzaak.
Toen we een lekker broodje en salade gegeten hadden, mochten we om 14.00 uur al naar de gate. Om 14.30 uur gingen we al boarden.
Onderweg naar Dubai hadden we mooie plekken met heel veel beenruimte. Rond 00.00 uur zouden we landen, maar vanwege de drukte hebben we 4 rondjes extra gevlogen. Wat ervoor zorgde dat we een half uur vertraging hadden. Niets aan de hand, want om 1.00 uur konden we alweer boarden voor de 13 uur durende vlucht naar Sydney.
Ook dit keer ruime plekken, maar helaas naar de keuken waardoor het wel wat lawaaierig was. We hebben de tijd prima doorgebracht met filmpjes kijken, muziek luisteren en gezellig kletsen met de buurman die uit Sydney kwam. Oja, tussendoor een paar powernapjes gedaan.
Na de landing in Sydney stonden we binnen een half uur door de douane bij de autoverhuurbalie. Ook dit liep vlot en konden we met de linksrijdende automaat op weg. In het appartementen complex was het even lastig om de sleutel weer uit de auto te krijgen, maar hier zit een soort beveiliging op. Een vriendelijke jonge man heeft ons even geholpen.
Eenmaal boven troffen we een zeer mooi en comfortabel appartement aan. Nu om 0.30 uur onze tijd gaan we douchen en naar bed.
Welterusten

• 16 Juli 2016 - 16:52

Lidy Van Wittmarschen :

Zo het eerste stuk zit erop. Gelukkig alles veilig en goed verlopen. Zo nu lekker slapen en dan verder op ontdekkingsreis, neem ik aan. Veel plezier en geniet ervan! Groetjes Lidy.

• 16 Juli 2016 - 18:16

Jan:

De extra rondjes waren goed voor 100 km.
    Leuk verslag, en goede reis verder.

• 16 Juli 2016 - 18:58

Monique Meijer:

Dat klinkt als een goede reis en de kamer ziet er ook top uit. Veel plezier!!

• 18 Juli 2016 - 08:01

Patricia :

Onwijs leuk om te zien wat jullie allemaal gaan doen.heel veel plezier.ik lees de reisverslagen ook met plezier

• 20 Juli 2016 - 16:13

Lidy Van Wittmarschen:

Het is maar goed dat ik met pensioen ben, nu heb ik tijd genoeg om alle, lange verslagen te lezen. hahahah!
    Erg leuk en spannend. Hebben de nieuwe koffers het gehouden? William je had natuurlijk weer teveel meegenomen. Tot het volgende verslag, veel plezier en vergeet niet te genieten!