Het is voorbij - Reisverslag uit Velsen-Noord, Nederland van William, Cindy, Melissa en Melanie Zoon - WaarBenJij.nu Het is voorbij - Reisverslag uit Velsen-Noord, Nederland van William, Cindy, Melissa en Melanie Zoon - WaarBenJij.nu

Het is voorbij

Door: Cindy en William

Blijf op de hoogte en volg William, Cindy, Melissa en Melanie

15 Augustus 2016 | Nederland, Velsen-Noord

We zijn weer thuis! William is zelfs al naar zijn werk als ik dit laatste verslag type. Het was een hele lange dag die zaterdagochtend om 6.00 uur in Sydney begon en gisteren thuis om 18.00 uur eindigde in ons eigen bedje. Na 44 uur wakker zijn (met een paar doezel momenten in het vliegtuig) waren we in een mum van tijd vertrokken naar dromeland.
De reis is op zich spoedig voorlopen. Deel 1 van Sydney ging heel snel, want me vlogen over Australië vanwege een storm boven zee. Helaas bij Dubai moesten we in een wachtrij om te landen waardoor we uiteindelijk op de geplande tijd landen. Onderweg hadden we een zeer brutale Fransman naast ons zitten. Hij vroeg aan het begin van de reis of hij even naast Cindy mocht zitten vanwege zijn lange benen. Achteraf heeft hij dus de hele reis daar gezeten, waardoor zijn vrouw heerlijk de hele reis liggend op zijn en haar stoel heeft geslapen. Hijzelf lag ook heerlijk te pitten en leunde constant naar links. Volgende keer zeggen we dus geen ja.
Op het moment dat we net boven zee vlogen en Australië echt achter ons gelaten hadden, werd er opeens omgeroepen dat de crew een dokter zocht. Gelukkig is het probleem in het vliegtuig onder controle gehouden, want anders hadden we misschien wel een tussenlanding moeten maken. Bij het uitstappen stond er wel ambulance personeel klaar om de persoon op te halen. Er is verder niets over gemeld, dus we hebben verder geen idee wie of wat het is geweest.
Deel 2 van de reis hadden we een uur vertraging doordat er iemand vlak voor vertrek ziek werd. Deze moest het vliegtuig verlaten, maar ook de koffers moesten weer uitgeladen worden. De vlucht ging verder prima.
Melissa stond bij Schiphol om ons op te halen en thuis stond een lekker zelfgebakken appeltaart klaar. Alle poezen waren ook weer blij ons te zien.
Wij willen jullie allemaal danken voor jullie interesse en reacties. Wij hebben vier heerlijke weken gehad waarin we veel gezien en gedaan hebben. Alle feiten nog even op een rijtje.
We hebben:
44937 km gevlogen, dit is zonder alle extra lussen
5624 km gereden
159 km gelopen, dit zijn alleen de wandeltochten.
20 verschillende accommodaties gehuurd
9 vliegreizen gemaakt
7 verschillende auto gereden
en we zouden het zo weer doen.
Groetjes Cindy en William

• 17 Augustus 2016 - 15:56

Lidy Van Wittmarschen :

Fijn dat de thuiswedstrijd ook goed gegaan is. Nu nog een mooi fotoalbum maken. Kan heel goed vanuit waar ben jij nu incl. Alle verslagen. Waar gaat de vlgd. Reis naar toe??? Hihihi.