Naar de bios - Reisverslag uit Adelaide, Australië van William, Cindy, Melissa en Melanie Zoon - WaarBenJij.nu Naar de bios - Reisverslag uit Adelaide, Australië van William, Cindy, Melissa en Melanie Zoon - WaarBenJij.nu

Naar de bios

Door: Cindy en William

Blijf op de hoogte en volg William, Cindy, Melissa en Melanie

21 Juli 2014 | Australië, Adelaide

We zijn op de helft van de vakantie, maar wat hebben we al veel gedaan. Nog een dagje in de kou, alhoewel vandaag viel dat best wel mee. Het zonnetje scheen en er was geen wind. Morgen vliegen we naar het warme noordoosten.
Lekker rustig aan vandaag met een ritje naar Adelaide airport om even te kijken waar we morgen moeten zijn. Normaal gesproken zou je gewoon naar het vliegveld rijden en je ziet wel hoe en wat, maar aangezien we zoveel problemen hadden met het ophalen van de auto, willen goed voorbereid op pad. Het wekkertje gaat om 4.45 uur dan is het fijn als je al weet wat je moet doen en waar. Het is een klein vliegveld en met daglicht erg overzichtelijk. We rijden een rondje en gaan dan naar een winkelcentrum waar een bioscoop is. Melissa heeft het opgezocht om hier met Melanie naar de film The fault in our stars te gaan. Het blijkt een mega winkelcentrum met een mega bioscoop te zijn. Wel 30 zalen waar de hele dag films vertoont worden. Met een frozen cola/fanta en popcorn gaan de meiden naar de zaal. De film duurt 2,5 uur, dus wij hebben de tijd om de auto te gaan wassen en schoonmaken, koffie te drinken en alle winkels te bekijken. Na de film lopen we samen nog een klein rondje en gaan weer onderweg naar de caravan. Toen we 19 juli naar Normanville reden was de M2 nog afgesloten, maar vandaag was de nieuwe weg richting onze camping net ’s middags weer geopend voor het verkeer de stad uit. Een mooie weg waar je lekker door kan rijden ipv de stoplichtenweg door de stad heen. We zijn precies op tijd om een erg mooie zonsondergang te zien. In nog geen 5 minuten is de zon helemaal achter de horizon verdwenen en blijft er een roodgloeiende lucht zichtbaar.
Met de gps zoeken we nog een schat van het geocaching. We vinden de schat, maar kunnen onze naam niet invullen (er zat geen pen bij).
Na het eten proppen we onze spullen in de koffers en rugzakken, zodat we morgenochtend vroeg niets meer te doen hebben.