Hot, Hotter, Hottest - Reisverslag uit Ma‘sharat al Baḩārnah, Verenigde Arabische Emiraten van William, Cindy, Melissa en Melanie Zoon - WaarBenJij.nu Hot, Hotter, Hottest - Reisverslag uit Ma‘sharat al Baḩārnah, Verenigde Arabische Emiraten van William, Cindy, Melissa en Melanie Zoon - WaarBenJij.nu

Hot, Hotter, Hottest

Door: Cindy en William

Blijf op de hoogte en volg William, Cindy, Melissa en Melanie

06 Juli 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Ma‘sharat al Baḩārnah

Hot, hotter, hottest
Vandaag begonnen met een lekker ontbijtje. Niets bijzonders vergeleken met het prachtige appartement dat we hebben. Huiskamer, keuken, twee slaapkamers en twee badkamers. Keurig netjes en goed gekoeld.
Na het ontbijt gereed maken voor de hop-on-hop-off tour. Met de taxi naar het startpunt. Begonnen met de rode route door de oude stad. Volgens de chauffeur konden we meteen in een bootje stappen om een rondvaart te maken. Helaas toen wij al waren uitgestapt en de bus vertrokken was, kwamen wij erachter dat we nog 45 min in 47 graden moesten wachten. Geen goed idee, dus wij weer in een taxi, naar het appartement, om nog de vergeten tickets van de Burj Khalifa (hoogste gebouw) op te halen.
Weer met de taxi naar het beginpunt van de blauwe toer. Boodschapjes gedaan, want alle eetgelegenheden waren dicht vanwege de Ramadan. In de bus mooie dingen gezien en hier en daar uitgestapt. Aan het eind van de middag thuis gegeten. Na het eten even uitbuiken en een powernap gedaan. Weer terug naar de stad om de dag af te sluiten in de duurste shoppingmall van Dubai. Hier bevind zich ook het grootste zeeaquarium van de wereld (zoals alles hier het grootste, mooiste, duurste, enz. is) Nadat Cindy, Melissa en Melanie het uitzicht van het hoogste gebouw de Burj Khalifa hebben bewonderd, was er buiten nog een fantastische fonteinshow. Via de Starbucks weer met de taxi terug. Nu klaarmaken voor de doorreis naar Australië morgenochtend om 10.15 uur (8.15 uur bij jullie).